Фахівці ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" розповіли про головні переваги онлайн-сервісів для споживачів
Дистанційні канали взаємодії з клієнтами – це зручні інструменти, які доступні 24/7 і дозволяють вирішити питання електропостачання за лічені хвилини. На цьому наголошують фахівці ТОВ "ЕНЕРА СУМИ".
• Особистий кабінет – найпопулярніший клієнтський сервіс. Тут можна передати покази, одразу побачити суму до сплати і розрахуватися за світло. Обсяги використаної електроенергії, історія платежів, сповіщення про можливі відключення – уся ця інформація є в акаунті споживача.
У особистому кабінеті вже зареєструвалися 188 782 побутових і 10 894 юридичних споживачів.
• Мобільний застосунок "E-Svitlo" – аналог особистого кабінету, що завжди під рукою. Він адаптований для користувачів смартфонів.
Додаток підтримує усі необхідні для споживача функції, як і вебверсія. Зокрема, внесення показів, оплата, контроль споживання, завантаження платіжок, розрахунки.
"Сервіс дозволяє керувати необмеженою кількістю особових рахунків. Так ви можете внести покази лічильника чи оплатити рахунок не тільки за себе, а й за рідних і близьких", - пояснили в енергопостачальній компанії.
Також у особистому кабінеті можна обрати спосіб отримання рахунку за електроенергію, зокрема, відмовитися від паперових платіжок і перейти на електронні. Для цього треба поставити відмітку в налаштуваннях.
ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН-ПЛАТІЖОК ВІД "ЕНЕРА СУМИ":
- можна самостійно сформувати і скачати платіжку, не чекаючи доставки паперових рахунків;
- контроль балансу особового рахунку в будь-який зручний час;
- аналіз витрат – інформація про розрахунки доступна в розділі "Історія оплат";
- онлайн-рахунок має таку ж юридичну силу, як і паперовий.