Ямпільська громада
Сумська область, Шосткинський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Оголошення селищної ради

 

‼️ Кабінет Міністрів України під час чергового засідання Уряду своєю постановою вніс зміни до Порядку державної реєстрації заповітів ? та спадкових договорів у Спадковому реєстрі.

?? Постановою передбачається, що в умовах воєнного стану посвідчувати заповіти військовослужбовців Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів військових формувань, а також працівників правоохоронних (спеціальних) органів, органів цивільного захисту, які залучаються до здійснення заходів із забезпечення національної безпеки i оборони, відсічі і стримування збройної агресії іноземної держави, зможуть не тільки нотаріуси. ☝️ Таке право отримали також командири (начальники) цих формувань (органів) та інші уповноважені таким командиром (начальником) особи. 

 

Після посвідчення відповідні уповноважені особи мають надіслати заповіт через Генеральний штаб Збройних Сил України, Міністерство оборони, відповідний правоохоронний (спеціальний) або інший орган до Міністерства юстиції чи його територіального органу для забезпечення його реєстрації нотаріусами у Спадковому реєстрі. 

 

Водночас, зазначеною постановою Кабміну встановлено строк у 2️⃣ робочі дні після отримання територіальним органом Мін'юсту заповіту, протягом яких забезпечується передача заяви про реєстрацію такого документа, посвідченого особою, яка в умовах воєнного стану відповідно до законодавства має право його посвідчувати, до Реєстратора. Останній же протягом 3️⃣ робочих днів після отримання на зберігання такого заповіту здійснює його державну реєстрацію у Спадковому реєстрі.

 

ОЛЕКСАНДР СТАВ ВАСИЛЕМ: ЯК ЛЮДИНА МОЖЕ ЗМІНИТИ ІМ'Я

✍?Відділи державної реєстрації актів цивільного стану надають досить широкий спектр послуг і громадяни, які досягли 16-річного віку можуть звертатися для зміни свого прізвища, імені чи по батькові. Звісно, передумови для такого кроку в житті можуть бути абсолютно різні – від необхідності самовираження до бажання повернутися до історичної спадщини власного роду.

Тоді як підстави для внесення змін можуть бути різні, вимоги – для всіх встановлено однакові. ?Отож, до заяви про зміну імені слід додавати такі документи:

✅паспорт громадянина України та свідоцтво про народження заявника;

✅свідоцтво про шлюб (якщо заявник перебуває у шлюбі) або про розірвання шлюбу (якщо шлюб розірвано);

✅свідоцтва про народження дітей (у разі, коли заявник має малолітніх або неповнолітніх дітей);

✅свідоцтва про зміну імені заявника, батька чи матері, якщо воно раніше було змінено;

✅фотокартку заявника;

✅квитанцію про сплату державного мита.

⚠️Разом з тим, звертаємо увагу й на причини, котрі можуть стати приводом для ВІДМОВИ у зміні імені:

▪️здійснення стосовно заявника кримінального провадження або його перебування під адміністративним наглядом;

▪️наявність у заявника судимості, яку не погашено або не знято в установленому законом порядку;

▪️офіційне звернення правоохоронних органів іноземних держав про оголошення розшуку заявника;

▪️подання заявником неправдивих відомостей.

☝?Разом з тим, фізична особа, яка досягла чотирнадцяти років, має право змінити своє прізвище та (або) власне ім'я, та (або) по батькові за згодою батьків або піклувальника.

 

Визначення походження дитини: що варто знати?

Визначення походження дитини від матері та батька, які перебувають у шлюбі між собою, регулює стаття 122 Сімейного Кодексу України. У ній йдеться: дитина, яка зачата і (або) народжена у шлюбі, походить від подружжя. Походження дитини від подружжя визначається на підставі Свідоцтва про шлюб та документа закладу охорони здоров’я про народження дружиною дитини.

Дитина, яка народжена до спливу 10 місяців після припинення шлюбу або визнання його недійсним, походить від подружжя.

Подружжя, шлюб між якими припинено, у разі народження дитини до спливу 10 місяців після припинення їх шлюбу, має право подати до органу державної реєстрації актів цивільного стану спільну заяву про невизнання чоловіка (колишнього чоловіка) батьком дитини. Така вимога може бути задоволена лише у разі подання іншою особою та матір’ю дитини заяви про визнання батьківства.

Якщо дитина народилася до спливу 10 місяців від дня припинення шлюбу внаслідок смерті чоловіка, походження дитини від батька може бути визначене за спільною заявою матері та чоловіка, який вважає себе батьком.

Статтею 125 Сімейного кодексу визначається походження дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою. У такому випадку походження дитини від матері визначається на підставі документа закладу охорони здоров’я про народження нею дитини.

Якщо мати та батько дитини не перебувають у шлюбі між собою, походження дитини від батька визначається:

1) за заявою матері та батька дитини;

2) за рішенням суду.

У статті 126 Сімейного кодексу зазначено: походження дитини від батька визначається за заявою жінки та чоловіка, які не перебувають у шлюбі між собою. Така заява може бути подана як до, так і після народження дитини до органу державної реєстрації актів цивільного стану.

Якщо заява про визнання батьківства не може бути подана особисто, вона може бути подана через представника або надіслана поштою, за умови її нотаріального засвідчення. Повноваження представника мають бути нотаріально засвідчені.

На підставі статті 135 СК при народженні дитини у матері, яка не перебуває у шлюбі, у випадках, коли немає спільної заяви батьків, заяви батька або рішення суду, запис про батька дитини у Книзі реєстрації народжень провадиться за прізвищем та громадянством матері, а ім’я та по батькові батька дитини записуються за її вказівкою.

 

КІЛЬКІСТЬ ПРОФЗАХВОРЮВАНЬ В ОБЛАСТІ ТОРІК ЗБІЛЬШИЛАСЬ МАЙЖЕ НА 61%

Минулого року управління виконавчої дирекції  Фонду соціального страхування України у Сумській області зареєструвало 21 випадок набуття  працівниками професійного захворювання. Кількість встановлених профзахворювань збільшилась майже на 61%, або на 7 випадків, порівняно з 2020 роком.

Основною причиною набуття статусу потерпілого на виробництві через професійне захворювання у минулому році залишились хвороби органів дихання, слуху та захворювання опорно-рухового апарату.

 Зверніть увагу, професійне захворювання набувається працівниками через системний, зазвичай довготривалий вплив негативних виробничих факторів. Тож випадки захворювання працівників закладів охорони здоров’я на COVID-19 не входять до зведених даних по професійних захворюваннях, оскільки є гострими професійними захворюваннями, тобто вважаються нещасними випадками на виробництві та включаються до відповідної аналітичної інформації.

Страхові випадки зафіксовано на 7-ми підприємствах, порівняно з 2-ма минулого року. Близько 62% всіх випадків - це працівники АТ «Насосенергомаш».

 

На АТ «Насосенергомаш» страхових випадків збільшилося з 10 до 13, що становить 30 %. Також хронічні професійні захворювання встановлено працівникам ТОВ «Енергоконсалтінг-ХХІ», ТОВ «Глухівський кар’єр кварцитів», ПАТ «Сумихімпром», ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» - по 1 випадку; АТ «СМНВО-Інжиніринг» - 2 випадки.

 

В ПАТ «Сумське НВО» кількість осіб, яким встановили професійну патологію, зменшилася з 3 до 2.

 

Профзахворювання виявлено серед працівників 12-ти професій. У електрозварників ручного зварювання - 6 осіб; обрубувачів - 3 особи; газорізальників та електромонтерів - по 2 особи; серед інших професій - по 1-й особі.

 

         Всі потерпілі належать до вікової категорії 40 і більше років.

 

Нагадаємо, у разі діагностування професійного захворювання та відповідного висновку МСЕК Фонд фінансує застрахованим особам щомісячні страхові виплати в разі часткової чи повної втрати працездатності; допомогу у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності; одноразову допомогу в разі стійкої втрати працездатності або смерті потерпілого та ін.

Також потерпілі на виробництві мають право на: лікування за рахунок коштів Фонду в закладі охорони здоров’я, враховуючи оперативні втручання; забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення упродовж усього періоду до відновлення працездатності; подальшу медичну реабілітацію; санаторно-курортне лікування тощо.

Роботодавці Сумщини отримують

компенсації за створення нових робочих місць

 

За словами директора Сумського обласного центру зайнятості Володимира Підлісного, стимулювання роботодавців щодо створення нових робочих місць та працевлаштування безробітних – один із видів послуг, які служба зайнятості надає підприємствам. На нові робочі місця з компенсацією єдиного соціального внеску торік на Сумщині працевлаштовані 154 безробітних, нинішнього -  вже 8. Цього року буде щонайменше 200 чоловік.

Найбільше працевлаштованих у сільському та лісовому господарстві за спеціальностями тракторист, овочівник, підсобний робітник; переробна промисловість - бухгалтер, менеджер із збуту, швачка, столяр, рекламіст, комплектувальник меблів, укладальник пиломатеріалів, деталей та виробів з деревини, пекар, тістороб; оптова та роздрібна торгівля; наземний і трубопровідний транспорт; будівництво житлових і нежитлових будівель - черговий на стоянці, маляр, столяр, електрогазозварник.

- ЄСВ - обов’язковий платіж загальнообов’язкового державного соцстрахування. Компенсація – відшкодування роботодавцю витрат нарахованого ЄСВ, сплаченого за працевлаштовану за направленням служби зайнятості особу на нове робоче місце. Законом «Про зайнятість населення» передбачені пільги зі сплати ЄСВ у вигляді компенсації витрат на сплату ЄСВ у розмірі від 50% до 100%, - розповідає В.Підлісний.

Згідно Закону роботодавцю, який протягом 12 календарних місяців забезпечував створення робочих місць, працевлаштовував на них працівників і упродовж цього періоду щомісяця здійснював їм виплату зарплати в розмірі не менше ніж три мінімальні за кожну особу, протягом наступних 12 календарних місяців за умови збереження рівня зарплати в розмірі не менше ніж три мінімальні за кожну таку особу щомісяця за рахунок коштів Держбюджету, передбачених у бюджеті Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, компенсуються фактичні витрати у розмірі 50% суми нарахованого єдиного внеску за відповідну особу.  

Також роботодавцю, який працевлаштовує на нове робоче місце громадян соціально незахищених категорій, які недостатньо спроможні на ринку праці, яким надано статус безробітного, за направленням територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, строком не менше ніж на два роки щомісяця, компенсуються фактичні витрати у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за відповідну особу за місяць сплати. 

Компенсація виплачується протягом одного року з дня працевлаштування особи за рахунок коштів, передбачених у бюджеті Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю у разі працевлаштування особи з інвалідністю з числа зареєстрованих безробітних, але якій допомога по безробіттю не призначається. 

Умови отримання компенсації: підприємство не повинно бути банкрутом та не мати заборгованість по сплаті ЄСВ; створення робочого місця має підтвердити орган Пенсійного фонду; працевлаштування має відбуватись за сприяння служби зайнятості.

Після працевлаштування особи, з виконанням вищевказаних вимог, роботодавець протягом 2 місяців має право звернутись до центру зайнятості з заявою про компенсацію та довідкою встановленого зразка. Протягом 5 робочих днів центр зайнятості приймає рішення про виплату компенсації роботодавцю.

 

Підтримка малозабезпечених сімей у започаткуванні власної справи

За словами директора Сумського обласного центру зайнятості Володимира Підлісного, торік за сприяння служби зайнятості професійне навчання пройшли майже 3 тисячі безробітних, з яких 40 – за дуальною формою. Про ефективність такого підходу свідчить показник працевлаштування, який становить 98,3 відсотка – найвищий серед обласних служб України.

Цього року безробітні області отримали нову можливість, аби започаткувати власну справу. Йдеться про унікальну бюджетну програму «Рука допомоги», розроблену Мінсоцполітики України для підтримки малозабезпечених сімей і на реалізацію якої в державному бюджеті передбачено майже 100 мільйонів гривень.

- Безвідсоткова допомога може становити до 100 тисяч гривень, або 15-ти мінімальних зарплат, які можна використовувати на придбання матеріалів та обладнання, необхідних для відкриття власної справи, - розповідає Володимир Підлісний.

Через три роки підприємницької діяльності допомогу треба буде повернути – за мінусом сплачених податків і внесків. Якщо ж протягом цього часу підприємець працевлаштує двох безробітних з числа членів малозабезпечених сімей за направленням служби зайнятості, кошти повертати не потрібно.

Фахівці центрів зайнятості готові надати необхідну допомогу у підготовці бізнес-планів, для бажаючих буде організоване відповідне навчання.

 

 

Ямпільська селищна рада

 

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування заступника начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарської діяльності Ямпільської селищної ради

 

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

-вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.

-стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

- знання діловодства.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копію документа про повну загальну середню освіту або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (65 років), заяви для участі у конкурсі не приймаються.

Документи приймаються упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. За інформацією щодо подання документів та проведення конкурсу звертатись до Ямпільської селищної ради за адресою: смт Ямпіль, бул. Ювілейний, 1 (другий поверх), довідкова інформація за телефоном 0684861429.

                                                                                         01 лютого 2022 року

 

Ямпільська селищна рада

 

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування начальник відділу культури та туризму Ямпільської селищної ради

 

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

-вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.

-стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

- знання діловодства.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копію документа про повну загальну середню освіту або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (65 років), заяви для участі у конкурсі не приймаються.

Документи приймаються упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. За інформацією щодо подання документів та проведення конкурсу звертатись до Ямпільської селищної ради за адресою: смт Ямпіль, бул. Ювілейний, 1 (другий поверх), довідкова інформація за телефоном 0684861429.

                                                                                                                         20 січня 2022 року

Правові відносини у сері застосування реєстратоів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО) та про можливість використання податкових сервісів від ДПС України

 

У НОМЕРІ Е-ЛІКАРНЯНОГО ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЗНАКІВ - ЦЕ НЕ ВПЛИВАЄ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЯВИ-РОЗРАХУНКУ

        З початку впровадження в Україні електронних лікарняних їх вигляд набув суттєвих змін – збільшився доступний для перегляду обсяг інформації, з’явились додаткові позначки і змінились різновиди статусів. А розмір унікального номеру е-лікарняного, який раніше складався з 12 знаків, не лише збільшився до 19, починаючи з жовтня, але й продовжує рости.

        Розповідаємо, з чого складається номер е-лікарняного, та як його елементи можуть допомогти в призначенні допомоги.

        ● Номер електронного лікарняного – це унікальний номер, який має складну структуру та ніколи не повторюється. Він відрізняється від номеру медичного висновку, на підставі якого сформується лікарняний, та надійде працівнику в повідомленні від Пенсійного фонду (якщо в його особистому кабінеті вказано контактний номер телефону).

        ● Раніше номер е-лікарняного складався з двох частин: 10 знаків порядкового номеру та номеру версії після дефісу. Однак у жовтні до структури номеру додали ще одну частину – номер випадку непрацездатності. Це зробили, аби різні лікарняні, які складають один страховий випадок, було легше ідентифікувати.

        ● Тож тепер унікальний номер листка непрацездатності генерується у такому форматі: номер випадку непрацездатності - порядковий номер листка непрацездатності - номер його версії:

        Номер випадку непрацездатності. Цей номер співпадатиме для всіх лікарняних, сформованих у межах одного страхового випадку. Він допоможе визначити, є е-лікарняний первинним чи продовженням.

        Порядковий номер листка непрацездатності. Основна частина номеру е-лікарняного, яка відрізняється в кожному листку непрацездатності.

        Номер версії. Позначається цифрою «1» при створенні нового листка та при створенні листка як продовження. Номер збільшується за порядком («2», «3» та далі) при внесенні кожної зміни до листка непрацездатності на підставі медичного висновку – наприклад, якщо е-лікарняний закриють раніше передбаченого строку у зв’язку з одужанням, або скоротять строк його дії через початок іншого страхового випадку. Будьте уважні – номер версії не пов’язаний із тим, чи є лікарняний продовженням.

        ● Кожна з трьох складових номеру е-лікарняного є його невід’ємною частиною, тож при призначенні матеріального забезпечення і оформленні заяви-розрахунку номер потрібно вказувати повністю.

        ● Сьогодні більшість номерів е-лікарняних складаються з 19 знаків, враховуючи дефіси: ХХХХХХ-ХХХХХХХХХХ-Х.

        ● Однак кількість знаків не є сталою. Поступово номер е-лікарняного збільшується, коли зростає число страхових випадків. Так, уже є електронні лікарняні, номер яких складається з 20 знаків, оскільки номер страхового випадку семизначний.

        ● Збільшення кількості цифр у номері е-лікарняних не впливає на формування заяв-розрахунків – працювати з електронними лікарняними потрібно як і раніше.

        Докладно про те, як правильно оформити заяву-розрахунок за е-лікарняним: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978027.

Змінилися особисті відомості – повідом податкову

 

Одним із основних напрямів, що визначають пріоритети у роботі Державної податкової служби України, це – забезпечення стабільного і рівномірного наповнення бюджетів всіх рівнів; удосконалення системи адміністрування податків і зборів; створення комфортних умов для платників податків; впровадження електронних сервісів обслуговування і нових моделей податкового супроводження; створення рівних конкурентних умов для платників податків.

В України податок на майно є місцевим податком, тобто кошти від надходження даного податку формують дохідну частину місцевого бюджету територіальних громад. Згідно Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями податок на майно складається з податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, плати за землю та транспортного податку. Нарахування сум податку на майно фізичним особам здійснюється контролюючими органами до 1 липня поточного року. Інформування населення про суми нарахованого податку здійснюється шляхом надсилання платникам податків податкових повідомлень – рішень з відповідного податку. В зв’язку з чим гостро стає питання актуальності відомостей в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків щодо облікових даних платників: зміна прізвища та адреси реєстрації місця проживання.

Згідно розділу IX Наказу Міністерства фінансів України від 29.09.2017 р. № 822, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2017 р. за N 1306/31174 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків» фізичні особи - платники податків зобов'язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки або Повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті), протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання Заяви про внесення змін за формою N 5ДР (додаток 12) або Заяви за формою N 5ДРП (додаток 13) відповідно. Фізичні особи подають зазначені заяви особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання - до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу. Для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних. Якщо зазначені документи видані не українською мовою, необхідно подати засвідчені в установленому законодавством порядку переклади цих документів українською мовою (після пред'явлення повертаються) та їх копії. Заява за формою N 5ДР стосовно малолітньої особи подається одним з батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності документа, що посвідчує його особу, та свідоцтва про народження дитини.

Без звернення до податкових органів дану процедуру можна провести таким чином:

В Електронному кабінеті платника податків Заява ф. № 5ДР подається через меню «ЕК для громадян»/Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (5ДР)» приватної частини «Електронний кабінет», при цьому платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картку платника податків).

Для приєднання до Заяви за ф. № 5ДР сканованих копій документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних, платнику необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільного формату» (формат файлу pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 2МБ). Поки що не впроваджено механізм надання послуги з отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картку платника податків) в електронному вигляді.

Контролюючий орган видає реєстраційний номер облікової картки платника податків в терміни:

  • протягом 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;
  • до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.

Разом з тим, для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків необхідно особисто звернутися до податкового органу та пред’явити паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Відтепер РНОКПП (цифровий номер платника податків) у додатку ДІЯ, РНОКПП на ІD-картці та свідоцтві про народження мають таку ж юридичну силу, як і Картка платника податків (документ, що засвідчує реєстрацію особи в ДРФО).

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

Додатково повідомляємо, що особа віком від 14 до 18 років, яка має зареєстроване місце проживання та яка не зареєстрована в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, під час оформлення паспорта вперше може за її бажанням одночасно зареєструватися в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків з подальшим відображенням інформації про РНОКПП у паспорті без звернення до податкових органів.

 

Ямпільська селищна рада

 

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування головного спеціаліста фінансовго відділу

 

Вимоги до претендентів:  

- громадянство України;

- вища освіта економічного/фінансового професійного спрямування не нижче ступеня бакалавра;

- вільне володіння державною мовою;

- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

- знання діловодства.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копію документа про повну загальну середню освіту або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (65 років), заяви для участі у конкурсі не приймаються.

Документи приймаються упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. За інформацією щодо подання документів та проведення конкурсу звертатись до Ямпільської селищної ради за адресою: смт Ямпіль, бул. Ювілейний, 1 (другий поверх), довідкова інформація за телефоном 0684861429 .

 

08 листопада 2021 року

 

Опитування платників податків щодо якості обслуговування – 2021

 

Державна податкова служба України проводить загальнонаціональне опитування платників податків щодо ставлення платників до органів ДПС.

 

Допоможіть нам ідентифікувати проблемні питання в роботі органів ДПС, що потребують особливої уваги і втручання з метою їх покращення, а також ті аспекти діяльності, якими Ви навпаки задоволені.

 

Опитування є анонімним та добровільним.

 

Просимо вас заповнити анкету за посиланням

https://tax.gov.ua/anketa/?3332442615

 

Посилання буде активним з 04 жовтня 2021 року по 31 жовтня 2021 року.

 

У разі виникнення технічних проблем з доступом тощо Ви можете звернутись за тел. (044) 281-3076 або на електронну адресу: l.kondratyuk@tax.gov.ua.

 

Результати опитування будуть оприлюднені на вебпорталі ДПС tax.gov.ua та сторінці ДПС у Facebook одразу після їх опрацювання.

 

Сподіваємося на Ваше розуміння і співпрацю!

 

Допоможіть нам стати кращими для Вас!

До уваги  абонентів ПП " Броус"

                    ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

                  ДОГОВІР

                  ЗАЯВА-ПРИЄДНАННЯ

                     

 

 

Ямпільська селищна рада

 

оголошує конкурс

 

на посаду директора комунальної установи

«Ямпільський територіальний центр надання соціальних послуг» Ямпільської селищної ради.

 

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- стаж роботи на керівній посаді або стаж роботи у сфері надання соціальних послуг не менше  трьох років;

- вільне володіння державною мовою;

- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

- знання діловодства.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

-заяву про участь у конкурсі за встановленою формою;

- належним чином завірені копії документа, що посвідчує особу, документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- мотиваційний лист, складений у довільній формі;

- довідку про відсутність судимості;

- перспективний план розвитку комунальної установи «Ямпільський територіальний центр надання соціальних послуг» Ямпільської селищної ради.

    Крім зазначених документів, претендент може додатково подавати документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

   Претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:

- неподання ним повного пакета документів, визначеного в умовах конкурсу;

його невідповідності кваліфікаційним вимогам;

- наявності не знятої або не погашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або займатися певними видами діяльності.

Документи приймаються упродовж 15 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. За інформацією щодо подання документів та проведення конкурсу звертатись до Ямпільської селищної ради за адресою: смт Ямпіль, бул. Ювілейний, 1 (перший поверх), довідкова інформація за телефоном 0680802539.

07 вересня 2021 року.

 

ПЕРЕЛІК

питань для перевірки знань чинного законодавства України

 

 

 

Інформація щодо проведення одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами

ІНФОРМАЦІЯ

про діяльність Ямпільського районного сектору філії Державної установи «Центр пробації» в Сумській області за 1 півріччя 2021 року, переваги та значимість органу пробації для суспільства

 

          Діяльність Ямпільського районного сектору з питань пробації за 1 пвріччя 2021 року при здійсненні контролю за засудженими до покарань, не пов’язаних із позбавленням волі, була направлена на дотримання вимог кримінально-виконавчого та антикорупційного законодавства, відомчих наказів та інших чинних нормативних документів, на налагодження плідної взаємодії з органами поліції, органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями.

            До Ямпільського РС протягом першого півріччя 2021 року  на виконання надійшло 2 вироку щодо засуджених до обмеження волі. Обидва засуджених направлені до Конотопського виправного центру для відбування призначеного судом покарання.

            За  звітний період 2021 року по обліках Ямпільського районного сектору  пройшло 54 особи, з них 7 жінок та 4 неповнолітніх засуджених. Всього на обліку перебуває 38 засуджених,  з них 6 жінок, 4 неповнолітніх особи.

До покарання у виді штрафу засуджено 9 осіб. 7 осіб сплатили штраф та надали копії відповідних документів, вироки щодо 2 осіб знаходяться на виконанні.

Станом на 30.06.2021 року на обліку Ямпільського районного сектору філії Державної установи «Центр пробації» в Сумській області перебуває 4 неповнолітніх особи, з них 2 неповнолітніх, які проживають на території Ямпільської селищної  ради.        

          Злочин вчинений неповнолітніми особами у групі, без участі дорослих.

Обидва засуджені виховуються у неповних сім’ях.

          Неповнолітні були поставлені на облік сектору пробації. З порядком та умовами відбування покарання були ознайомлені у присутності батьків.  Щодо обох неповнолітніх осіб були направлені відповідні запити для отримання інформації та проведення профілактичної роботи з відповідними службами.

            26.02.2021 року в рамках спільного проєкту «До виправлення – один крок!» для неповнолітніх суб’єктів пробації проведена оглядова екскурсія до Ямпільського краєзнавчого музею «Ямпільщина краєзнавча» та представлена виставка «Стежини Полісся».

           На протязі іспитового строку відбування покарання з неповнолітніми проводилися профілактичні бесіди в присутності їх батьків. Під час бесіди було з’ясовано трудову зайнятость неповнолітніх, зайнятість у вільний від навчання час. Обговорені питання відвідування навчального закладу, повноту відвідування занять, виконання завдань, передбачених навчальною програмою. Крім цього були обговорені родинні відносини, ставлення батьків до дітей, до навчальної дисципліни, поводження у суспільстві. Неповнолітні попереджені про неприпустимість порушення громадського порядку, навчальної дисципліни та вчинення адміністративного правопорушення або нового кримінального злочину.  В ході бесіди роз’яснено про шкідливість вживання алкогольних напоїв та психоактивних речовин у неповнолітньому віці, особливості виникнення залежності від них, проведено тест «Плюси та мінуси вживання алкогольних напоїв», на підставі якого зроблено висновок про необхідність коригування кола спілкування та обрання друзів. Також роз’яснено наслідки вчинення крадіжок, проведено виховну та роз’яснювальну роботу з питань поводження у суспільстві, відношення з боку оточуючих до осіб, які постійно вчиняють злочини. Під час бесіди була присутня начальник служби у справах дітей Ямпільської селищної ради Оксана Левченко, яка також звернула увагу на недопущення вчинення неповнолітніми нового злочину.

       Також проводилися бесіди за участі заступника начальника відділу «Ямпільське бюро правової допомоги» Полтора А.В. Під час бесіди неповнолітнім було роз’яснено, що вони або їхні родичі можуть звертатися до бюро для надання безоплатної правової допомоги, про види правових послуг, які можна отримати при зверненні, про категорії осіб, яким надається безоплатна первинна та вторинна правова допомога. Проведений семінар на тему: «Відповідальність за викрадення чужого майна».

       У  квітні – травні 2021 року з неповнолітніми, які перебувають на обліку Ямпільського сектору  пробації, у присутності їх батьків, були проведені бесіди на тему: «Формування правослухняної поведінки»; «Плюси та мінуси вживання алкоголю у неповнолітньому віці»; «Сенс вчинення правопорушень»; «Правильний вибір кола спілкування» та «Можливості отримання безоплатної правової допомоги.

       28.05.2021 року на базі Ямпільської централізованої бібліотеки неповнолітні суб’єкти пробації прийняли участь у літературній виставці «Закон захищає дитинство», прийняли участь у конкурсі малюнків «У дитини право є» та вікторині «Дитина має право».

          Протягом першого півріччя 2021 року до Ямпільського сектору пробації надійшло 22 ухвали суду на складання досудових доповідей. З них, більшість наданих рекомендацій органом пробації щодо призначення покарань, враховані судом. Отже, вивчення особистості до моменту судового розгляду не є тільки складовою діяльності служби пробації, а й дієвим засобом забезпечити суд інформацією, необхідною для призначення покарання судом. Крім цього, виконання наглядових функцій, під час вироків суду, є також однією з переваг органу пробації, з метою своєчасного вирішення питань щодо залишення правопорушників на свободі, у разі ухилення ними від виконання обов’язків, покладених судом та систематичне вчинення адміністративних правопорушень, зокрема дрібні хуліганства, домашнє насильство, зловживання спиртними напоями. Отже пробація це – сучасний інструмент у роботі з правопорушниками, який відповідає практиці розвинених країн. Впровадження пробації в Україні є найбільш важливою і успішною реформою системи кримінальної юстиції України.

Впродовж 1-го півріччя  та за  аналогічний період минулого року не допущено повторних злочинів з боку суб'єктів пробації, що є результатом якісної соціально-виховної роботи з боку персоналу пробації з даною категорією осіб.

                                         

 Свідоцтво про народження повторно

Свідоцтво про народження – перший офіційний документ у житті кожної людини. Та іноді так трапляється, що він може пошкодитись або й того більше – загубитись. Втім, хвилюватись не варто: свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, оригінали яких були викрадені, загублені, пошкоджені чи знищені, органи ДРАЦС видають повторно.

Повторна видача таких свідоцтв здійснюється незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника.

Свідоцтва про народження дітей повторно видаються їх батькам і усиновителям незалежно від віку дитини.

Громадянам, які звернулися до відділу ДРАЦС особисто, повторні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану видаються того самого дня при пред'явленні ними паспорта або паспортного документа.

Свідоцтва можуть також повторно видаватись представнику особи, яка має право на їх повторне отримання, у разі документального підтвердження його повноважень.

Особі, позбавленій батьківських прав, свідоцтва про народження дітей повторно не видаються.

Відновлене свідоцтво має таку ж юридичну силу, як і втрачений документ.

 

 

Як витребувати документи у сфері ДРАЦС з-за кордону?

До органів ДРАЦС часто звертаються громадяни з проханням про отримання документів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану з інших держав

Які це можуть бути документи?

свідоцтво про народження;

свідоцтво про смерть;

свідоцтво про шлюб;

свідоцтво про розірвання шлюбу;

свідоцтво про зміну імені;

витяг з Державного реєстру актів цивільного стану;

архівні довідки тощо.

Як дане питання вирішується на практиці?

Вам необхідно звернутися до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану країни із:

паспортом;

документами, що потверджують родинні зв’язки.

Співробітник відділу ДРАЦС перевіряє документи, заповнює спеціальну анкету відповідно до Інструкції про порядок витребування документів соціально-правового характеру для громадян України, іноземців та осіб без громадянства, яку заявникові необхідно буде підписати, та готує пакет документів

До анкети слід додавати її переклад на державну мову відповідної держави.

Зауважуємо, що такий порядок застосовуються у відносинах України з Республікою Білорусь, Азербайджанською Республікою, Республікою Узбекистан, Російською Федерацією, Республікою Казахстан, Республікою Таджикистан, Республікою Вірменія, Киргизькою Республікою, Республікою Молдова, Грузією та Туркменістаном, а також відповідно до двосторонніх договорів України з Грузією, Республікою Узбекистан, Чеською Республікою, Республікою Кіпр, Угорщиною, Республікою Македонія, Республікою Болгарія, Турецькою Республікою, Румунією, Монголією, Китайською Народною Республікою, Литовською Республікою, Латвійською Республікою, Естонською Республікою, Республікою Польща, Грецькою Республікою, Корейською Народно-Демократичною Республікою та Соціалістичною Республікою В’єтнам.

Для отримання додаткових роз'яснень Ви можете звернутися до відділів ДРАЦС

 

Ямпільська селищна рада

 

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування адміністратор відділу «Центру надання адміністративних послуг»

 

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2 років.

- вільне володіння державною мовою;

- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

- знання діловодства.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (65 років), заяви для участі у конкурсі не приймаються.

Документи приймаються упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. За інформацією щодо подання документів та проведення конкурсу звертатись до Ямпільської селищної ради за адресою: смт Ямпіль, бул. Ювілейний, 1 (другий поверх), довідкова інформація за телефоном 0684861429.

                                                                                                   19 липня 2021 року

 

Ямпільська селищна рада

 

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства, архітектури, благоустрою, комунальної власності та земельних відносин

 

Вимоги до претендентів:  

- громадянство України;

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2 років.

- вільне володіння державною мовою;

- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

- знання діловодства.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (65 років), заяви для участі у конкурсі не приймаються.

Документи приймаються упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. За інформацією щодо подання документів та проведення конкурсу звертатись до Ямпільської селищної ради за адресою: смт Ямпіль, бул. Ювілейний, 1 (другий поверх), довідкова інформація за телефоном 0684861429 .

                                                                                                                       12 липня 2021 року

 

ЗАЯВУ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ШЛЮБУ МОЖНА ПОДАТИ ЧЕРЕЗ ПРЕДСТАВНИКА

 

Для справжнього кохання не існує перепон!

Тож, якщо ви сказали одне одному довгоочікуване «Так» , нагадуємо, що заяву про державну реєстрацію шлюбу можна подати власноруч, онлайн або через представника.

За загальним правилом, чоловік та жінка повинні особисто підписати та подати спільну заяву про реєстрацію шлюбу до органу ДРАЦС.

При цьому необхідно мати з собою документи які посвідчують особу, а саме паспорт громадянина України або паспортні документи іноземця чи документ, що посвідчує особу без громадянства.

Законом також передбачена можливість вчинення зазначених дій через представника, чоловіком та жінкою окремо або ними спільно.

Для цього необхідна наявність поважних причин. Це може бути перебування чоловіка і/або жінки на стаціонарному лікуванні, тривале відрядження тощо.

Вичерпного переліку таких причин немає.

Для подачі заяви про реєстрацію шлюбу за відсутності самої особи, яка бажає укласти шлюб, необхідно подати наступні документи:

Заява особи, яка бажає укласти шлюб, до ДРАЦС про реєстрацію шлюбу.

Справжність підпису на такій заяві має бути нотаріально засвідчена.

Перебуваючи, наприклад, в іншому населеному пункті, особа може звернутися до нотаріуса з проханням засвідчити її підпис на заяві до органів ДРАЦС про реєстрацію шлюбу.

Перевіривши особу заявника , нотаріус засвідчує справжність його підпису на заяві про реєстрацію шлюбу.

Нотаріально засвідчена довіреність на подання заяви про реєстрацію шлюбу представником, яка підтверджує повноваження представника щодо здійснення ним таких дій.

В довіреності особа вказує, що вона уповноважує представника подати складену нею заяву про реєстрацію шлюбу (з нотаріально засвідченим підписом заявника) до відповідного відділу ДРАЦС.

Представник може розписуватися в документах, що підтверджують передачу ним заяви про реєстрацію шлюбу.

Свідоцтво про розірвання попереднього шлюбу або рішення суду, яке набрало законної сили про розірвання шлюбу (у разі наявності).

Подача заяви про реєстрацію шлюбу через представника тягне за собою такі ж правові наслідки, що й особиста подача заяви особи, яка вступає у шлюб.

Зокрема, від дня подачі такої заяви

відраховуються строки, передбачені законом для реєстрації шлюбу;

особи, які бажають укласти шлюб, вважаються нареченими;

сторони набувають право відмовитися від вступу в шлюб.

Наголошуємо, що мова йде лише про подачу заяви про реєстрацію шлюбу, а не власне про реєстрацію шлюбу, оскільки реєстрація шлюбу передбачає обов'язкову особисту присутність наречених.

 

 

З 16 років особа має право отримати витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян

 

Фізична особа по досягненні років має право на отримання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян стосовно відомостей про себе та про своїх родичів.

Для цього потрібно пред'явити паспорт або паспортний документ і документи, що підтверджують родинні стосунки.

Тобто, дитина має право отримати витяг про шлюб батьків, звернувшись до будь-якого відділу ДРАЦС з документами, які підтверджують родинний зв'язок.

 

Ямпільська селищна рада

 

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування адміністратора Центру надання адміністративних послуг

 

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2 років.

- вільне володіння державною мовою;

- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

- знання діловодства.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (65 років), заяви для участі у конкурсі не приймаються.

Документи приймаються упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. За інформацією щодо подання документів та проведення конкурсу звертатись до Ямпільської селищної ради за адресою: смт Ямпіль, бул. Ювілейний, 1 (другий поверх), довідкова інформація за телефоном 0684861429.

 

 

                                                          15 червня 2021

 

 

Ямпільська селищна рада

 

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту

 

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2 років.

- вільне володіння державною мовою;

- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

- знання діловодства.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (65 років), заяви для участі у конкурсі не приймаються.

Документи приймаються упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. За інформацією щодо подання документів та проведення конкурсу звертатись до Ямпільської селищної ради за адресою: смт Ямпіль, бул. Ювілейний, 1 (другий поверх), довідкова інформація за телефоном 0684861429.

 

                                                                                                                                         15 червня 2021

 

Ямпільська селищна рада

 

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування головного спеціаліста відділу економічного розвитку, інвестицій та регуляторної діяльності

 

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2 років.

- вільне володіння державною мовою;

- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

- знання діловодства.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (65 років), заяви для участі у конкурсі не приймаються.

Документи приймаються упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. За інформацією щодо подання документів та проведення конкурсу звертатись до Ямпільської селищної ради за адресою: смт Ямпіль, бул. Ювілейний, 1 (другий поверх), довідкова інформація за телефоном 0684861429 .

                                                                                                                                                   01 червня 2021 року

 

 

                                       Апостиль-куди звертатися?

Іноді громадяни звертаються до відділів державної реєстрації актів цивільного стану із питанням щодо проставлення апостиля на деяких документах, наприклад, на свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт). Але чи "за адресою" такі звернення Насправді – ні.

Тож, давайте розберемось, які органи державної влади та на яких видах документів мають право проставляти апостиль:

Міністерство юстиції України – на документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України.

До таких документів відносяться:

свідоцтва, видані органами ДРАЦС;

витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

документи, які засвідчені нотаріусами, судові рішення та довідки.

Прийом та видачу документів, на яких повноваження з проставлення апостиля надано Мін’юсту, здійснюють усі відділи державної реєстрації актів цивільного стану та нотаріуси.

Необхідно надати оригінал документа, на якому проставляється апостиль, або його копію засвідчену в установленому порядку.

Вартість послуг з проставлення апостиля на документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, становить:

для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства – 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн);

для юридичних осіб – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн).

Міністерство освіти і науки України – на офіційних документах, виданих навчальними закладами, державними органами, підприємствами, установами і організаціями, що стосуються сфери освіти і науки.

До таких документів відносяться:

дипломи про освіту;

сертифікати про присвоєння вчених звань;

атестати, довідки з навчальних закладів, навчальні плани та інші.

Міністерство закордонних справ України – на всіх інших видах документів.

 

Офіс з просування експорту оголошує відбір заяв на участь у програмі професійних стажувань, яка має на меті надати перші професійні навички та знання студентам 5-6 курсів навчання. Програма стажування в Офісі – це шанс долучитися до команди висококваліфікованих професіоналів, що допомагають українським експортноорієнтованим компаніям підкорювати міжнародні ринки. 

 

Для чого це потрібно?

Ми розуміємо важливість отримання випускниками вузів можливості відточити набуті університетські знання на реальних прикладах та перетворити їх у напрацьовані навички.

 

Що ми пропонуємо?

  • 3 місяці стажування: отримання компетенцій від менторів програми, залучення до проєктних завдань Офісу, відвідання лекцій запрошених гостей за різноманітними напрямками діяльності Офісу;
  • 12 провідних спеціалістів Офісу стануть менторами для учасників програми та радо поділяться з ними своїм професійним досвідом;
  • 9 напрямків стажування, що дозволять студентам різних спеціальностей підібрати оптимальний вектор отримання навичок та знань;
  • рекомендаційний лист від ментора напрямку, що стане перевагою при майбутньому працевлаштуванні.

 

Приєднуйся до стажування, та отримуй професійні знання та навички для старту майбутньої кар’єри!

Більше про програму професійних стажувань читай тут: http://internship.epo.org.ua/

 

Як шукали роботу для безробітного

служба зайнятості Сумщини та приватні агентства?

 

Відповідно до Закону України «Про зайнятість населення», суб’єкти господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні, інформують службу зайнятості про працевлаштованих ними осіб шляхом подання звітності. Торік звітність до Сумської обласної служби зайнятості надали 58 приватних агентств, з них 15 фактично здійснювали діяльність.

За словами директора Сумського обласного центру зайнятості Володимира Підлісного, минулого року приватні агентства працевлаштували 1933 чоловік. Серед працевлаштованих в Україні жінки становили 25%, чоловіки – 75%. 33% - у віці до 35 років, 30% - 35-45 років, 37% - понад 45. 15% мали вищу освіту, 64% - професійно-технічну, 21% - повну загальну.

Найбільш поширені професії, за якими громадяни отримали роботу, - вантажники, підсобні робітники, продавці продтоварів, доглядачі, водії, бухгалтери, прибиральники службових приміщень. З них 7% отримували мінімальну зарплату, 91% – від 5 до 15, 2% - від 15 до 25 тис. грн.

Із загального числа 98% працевлаштовані у Сумах та 2% у Сумському районі. Із направлених на роботу в Україні до інших роботодавців 99% - становили мешканці міст, 1% - жителі сільської місцевості.

69% направлених на роботу до іншого роботодавця здійснювали свою діяльність у термін до 6 місяців, 25% - від 6 місяців до року та 6% - понад рік.

87% отримували зарплату у мінімальному розмірі, 13% - від 5 до 15 тис. грн. 98% направлених на роботу до інших роботодавців - у м. Суми.

Цікава статистика щодо працевлаштування громадян України за кордоном. Переважна більшість громадян (91%) працевлаштована Сумським міським центром зайнятості. Найбільший потік - до Польщі (768 осіб). Із працюючих за кордоном 59% чоловіки. Мешканці міст - 95%. 45% – особи до 35 років; 37% - від 36 до 45; 18% - понад 45. 19% мали вищу освіту, 44% - професійно-технічну; 37% - загальну. 93% трудових мігрантів укладали контракти до 6 місяців, 7% – від 6 місяців до року. У країні призначення трудові мігранти були зайняті: 49% - у сфері транспорту, 15% - у переробній промисловості; 14% - у наданні послуг, 9% - у водопостачанні. 99% були зайняті на некваліфікованих роботах, і лише 1% - кваліфіковані робітники.

Порівняльний аналіз показників працевлаштування громадян за сприяння обласної служби зайнятості з даними приватних агентств за 2020 рік засвідчив наступне. Кількість працевлаштованих обласною службою зайнятості (17,9 тис. осіб) в 9 разів перевищила кількість працевлаштованих приватними агентствами. Серед працевлаштованих за сприяння служби зайнятості 57% становили чоловіки. Водночас, серед працевлаштованих приватними агентствами в Україні переважали чоловіки (75%), за кордоном офіційно працювали також переважно чоловіки (59%). Майже дві третини працевлаштованих за сприяння обласної служби зайнятості становлять мешканці міст, 99% мешканців міст працевлаштовані приватними агентствами. Приватні агентства в Україні і за кордоном працевлаштовують різні вікові групи (зокрема, на вакансії в Україні 33% працевлаштованих у віці до 35 років). Серед безробітних, працевлаштованих за сприяння обласної служби зайнятості, 33% становлять особи у віці до 35 років.

Структура працевлаштованих безробітних за сприяння обласної служби зайнятості: 38% мали вищу освіту, 55% - професійно-технічну, 7% - загальну середню. Приватними агентствами (в Україні і за кордоном) 15-19% працевлаштованих мали вищу освіту, 44-64% - професійно-технічну, від 21 до 37% загальну середню. Майже 28% працевлаштованих обласною службою зайнятості отримали роботу у сільському господарстві, 14% - у торгівлі, 12% - у переробній промисловості. У той же час 49% працевлаштованих приватними агентствами за кордоном працювали у сфері транспорту.

- Отже, - говорить В. Підлісний, - обласна служба зайнятості є лідером серед посередників на ринку праці. Приватні агентства, які здійснюють діяльність в Україні, сумарно працевлаштовують на порядок менше громадян, ніж обласна служба зайнятості. Структура працевлаштованих приватними агентствами зайнятості та за сприяння Сумської обласної служби зайнятості у більшості співпадає. Тож висновки окремих експертів та представників ЗМІ, що вакансії, які пропонують приватні агентства зайнятості, є більш привабливі ніж ті, що пропонує служба зайнятості, не витримує критики.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на посаду консультанта

комунальної установи Ямпільський центр професійного розвитку педагогічних працівників Ямпільської селищної ради

 

         На виконання наказу відділу освіти, молоді та спорту Ямпільської селищної ради від 04.03.2021 № 52-ОД «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади консультанта комунальної установи Ямпільський центр професійного розвитку педагогічних працівників Ямпільської селищної ради» оголошується конкурс на посаду консультанта комунальної установи Ямпільський центр професійного розвитку педагогічних працівників Ямпільської селищної ради

 

Найменування і місцезнаходження установи

Комунальна установа Ямпільський центр професійного розвитку педагогічних працівників Ямпільської селищної ради

41200, Сумська область, смт Ямпіль, бульвар Ювілейний, 1

Найменування посади та умови оплати праці

Консультант комунальної установи Ямпільський центр професійного розвитку педагогічних працівників Ямпільської селищної ради

 

           Оплата праці здійснюється відповідно до чинного законодавства України, виходячи з установленого консультанту відповідного тарифного розряду, але не менше, ніж це встановлено Єдиною тарифною сіткою відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від  30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», а також наказом Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

        

Вимоги до кандидата на посаду консультанта комунальної установи Ямпільський центр професійного розвитку педагогічних працівників

Взяти участь у конкурсі може особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково/педагогічної роботи не менше п’яти років, досвід упровадження інновацій, педагогічних новацій і технологій у системі освіти.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто (або уповноважена згідно з довіреністю особа) подають до конкурсної комісії такі документи:

- копію паспорта громадянина України;

- письмову заяву про участь у конкурсі;

- резюме в довільній формі;

- копію трудової книжки;

- копію (копії) документа (документів) про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Кінцевий строк і місце  подання документів для участі в конкурсі

Кінцевий строк подання документів: 18 березня 2021 року

Документи подаються до комунальної установи Ямпільський центр професійного розвитку педагогічних працівників Ямпільської селищної ради за адресою: 41200 смт Ямпіль, бульвар Ювілейний, 1

 

Етапи конкурсу

І етап: з 05 березня 2021 року  до 18 березня 2021 року

  • приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі;

ІІ етап: з 19 березня 2021 року до 28 березня 2021 року 

  • попередній розгляд поданих документів на відповідність установленим вимогам

ІІІ етап: з 05 квітня 2021 року до 09 квітня 2021 року проведення конкурсного відбору:

              кваліфікаційний іспит;

              співбесіда;

              визначення переможця конкурсу.

Уповноважена особа надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі в конкурсі

Додаткова інформація з питань проведення конкурсу надається директором комунальної установи Ямпільський центр професійного розвитку педагогічних працівників Ямпільської селищної ради

Власова Наталія Леонідівна, моб. тел. 0953165402

Звертатись за адресою: смт Ямпіль, бульвар Ювілейний, 1

e-mail: metod_yampil@ukr.net

 

                                                                                                                                                     05 березня 2021 року

 

 

Ямпільська селищна рада

 

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування начальника служби у справах дітей.

 

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціалістастаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років;

- вільне володіння державною мовою;

- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

- знання діловодства.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (65 років), заяви для участі у конкурсі не приймаються.

Документи приймаються упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. За інформацією щодо подання документів та проведення конкурсу звертатись до Ямпільської селищної ради за адресою: смт Ямпіль, бул. Ювілейний, 1 (третій поверх), довідкова інформація за телефоном 2-10-13.

 

 

                                                                                                                                    02 березня 2021 року

 

Ямпільська селищна рада

 

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування начальника юридичного відділу.

 

Вимоги до претендентів:

- громадянство України;

- вища юридична освіта не нижче ступеня магістра, спеціалістастаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років;

- вільне володіння державною мовою;

- володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами;

- знання діловодства.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (65 років), заяви для участі у конкурсі не приймаються.

Документи приймаються упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. За інформацією щодо подання документів та проведення конкурсу звертатись до Ямпільської селищної ради за адресою: смт Ямпіль, бул. Ювілейний, 1 (третій поверх), довідкова інформація за телефоном 2-10-13.

                                                                                                                      01 березня 2021 року

 

18 лютого 2021

 

15 лютого 2021

15 лютого 2021

09 лютого 2021                         

 

                                                                                                                                           04 січня 2021 року

Про впровадження та використання Програмного комплексу "Соціальна громада"

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь